گلابتون

روزنویس

گلابتون

روزنویس

صباح الخیر!

سلام..

شاگردام نزدیکن نمیدونم بتونم نوشتم رو الآن کامل و ارسال کنم یا نه

خوبین؟ خوشین؟؟؟

اوخ اوخ صداشون میاد تا بعد

.

.

.

سیلام مجدد!

آخیش... کلاس تموم شد...

خسته م... خون دیگه به مغزم نمیرسه... دارم با وعده ی ورزش بعد از آپ کردن باقلوا ترکی میخورم ی کم حالم خوب شه!

آخجون... جان جان قرار بود دیر بیاد الآن گفت زود میاد انشاالله... ناهار هم که خورشت بادمجان در راه است... عشق است

دیروز کلی خوش گذشت الحمدلله در کنار خانواده بیرون از شهر

بعدشم درون شهر...

دیشب جان جان رو خوشحال کردم... عیدیشو پیشاپیش مجبور شدم بدم!

لباس های شسته شده جمیعاً دوباره کثیف شدن و مشغولم... فک کنم خیلی زود شروع کرده بودم!

راستی نمایشگاه عااالی بود... ترکوندیم!

دیگه دیگه...

استیج خیلی ب نظرم بچه بازی شده... خب انصافاً کسایی که میان این مسابقه میخوان که یاد بگیرن و پیشرفت کنن... هیچکدوم پرفکت نیستن... پس طبیعیه که ایراد کارهاشون گفته بشه... و اینکه روحانی اوایل به نظرم خیلی جنتلمن میومد... ولی الآن هیچ از شخصیتش خوشم نمیاد!

نظر شخصیمه البته...

دیگه دیگه... همین دیگه...

امروز انشاالله روز خوبی بمونه... حالم خوبه خداروشکر

+ هیچ وقت فک نمیکردم در یک سنی واقعا از برنامه خانواده خوشم بیاد... ولی بالاخره رسید روزهایی که مث خانومای خانه دار و کدبانو منتظر این برنامه ها باشم... ب نظرم خنده داره!!! خب ورژن جدیدش جالبناکه واقعا

نظرات 3 + ارسال نظر
مریم بانو یکشنبه 9 اسفند 1394 ساعت 06:53 ق.ظ http://rozhan313.blogsky.com

همیییشه خوش بگذره...
اخ که دیوونه خورشت بادمجونم...
من معضل ظرف دارم... یه نفر آدم شب به شب یه کوه ظرف جلومه... لباسم که کووه دیگه جای خود داره...
بیچاره این دختر صاب خونم همه اش این استیج رو ضبط میکنه برام من یه بار دیدم دیگه ندیدم :))
من کلا فقط عاشق برنامه های آشپزیم....

ممنووون...
اوف مزه زندگی میده!
وای از رشته کوه های ظرف و لباس ک منهدم هم نمیشن!!!
بنده خدا!حالا چیز خاصیم از دست ندادی
لایک به آشپزیجات

مریم بانو یکشنبه 9 اسفند 1394 ساعت 06:49 ق.ظ http://rozhan313.blogsky.com

کجایی رفیقم...

دقیقا همینجام

ندا یکشنبه 9 اسفند 1394 ساعت 01:30 ق.ظ http://mosafer-9891.blogsky.com

خوبه شاگردات نیومدن بالاسرت که ببین چه کار داری می کنی سلام میرسوندی
میگما استیج شده کل کل. من حرص خوردنای مردم توی فضای مجازی به خاطر این مسابقه رو درک نمی کنم واقعا! ما هم میبینیم از روی سرگرمی والا.

همووون!!!فوری جمع کردم بساطمو...
سلامت باشی
دقیقا قبول دارم... بعضیا دیگه شورشو درآوردن!از اصل ماجرا دور شدن همه که به قول تو همون سرگرمیه

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.