گلابتون

روزنویس

گلابتون

روزنویس

شهرزادیه!!!

سلام!!!

ینی وای بر من!

ینی ایول!

ینی من صبی کله سحر فقط پاشدم بیام بگم دم تیم شهرزاد گرم!!!

ینی من یک هفته در هول و ولا بودم ناخودآگاه... چقدررر عالی بود دیشب... چقدررر حیف ک نشد تو سینما ببینیم!!!

عالی بود... عالی!!!

به کوری چشم تنگ نظران خطر از سر بزرگ آقا گذشت!!!

واقعا اولین سریال غیر قابل پیش بینی ایرانیه!

ینی قطعا هر سریالی ب جز شهرزاد بود... باور کنین فرهاد ک میرسید, دختره آمپوله رو زده بود و نه تنها بزرگ آقا رو کشته بود بلکه افتاده بود گردن فرهاد!!!

ولی چه کند که شهرزاده و نه هیچ سریال دیگه ای!

تا حالا فقط دو تا فیلم سینمایی ایرانی برام کاملا غیرقابل پیش بینی بود... اولیش فیلم "نقاب" بود و دومی "رخ دیوانه"... و حالا این سریال مرسی مرسی...

معلومه خیلی هیجان زده شدم؟

دیشب راستش جان جان بیحالیش اوج گرفت تا سر شب و فقط قابلمه رو فرستادیم به مهمانی و خودمون خونه موندیم با کسالت و ملالت!!! خلاصه سپرد برامون شهرزاد رو بگیرن... اول این سریال جدیده هست... خوب بد زشت فک کنم؟ دیدیمش... بامزه س بد نیس... خلاصه کلی اخبار و برنامه های بیخود دیدیم... بادمجون رولیامونم خوردیم... تا سی دی رسید... ولی سر فیلم چنان هیجان زده شدیم که من بی حوصلگی یادم رفت و جان جان بدحالی...

خلاصه که اومدم شادیمو باهاتون قسمت کنم... تا بعد

نظرات 2 + ارسال نظر
مریم بانو سه‌شنبه 11 اسفند 1394 ساعت 05:27 ب.ظ http://rozhan313.blogsky.com

منم دیشب دختر صاب خونم آورد دوتایی دیدیم... خیلی خوب بود...
فقط برام سواله این اصغری در به در که یه صحنه تیراندازی دید دو روز اسهال بود الان چجوری عصن تفنگ گرفت دستش

نه بابا این شایعه س...اصغری کجا بود!!؟

نفس سه‌شنبه 11 اسفند 1394 ساعت 09:05 ق.ظ http://sarvareman.blogsky.com

من دوست نداشتم حشمت بمیره! کلی ناراحتم

آررره... طفلک...من فکر میکردم آبزیرکاهه!!
بیچاره...
حالا اون تیر آخر معلوم نیس چی بود!؟

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.