گلابتون

روزنویس

گلابتون

روزنویس

سامولیبلیکم!

سیلام...

احوال عالی؟

صبی کلاس داشتم... البته 9 شروع شد...

جان جان سرماخورده!!!

از صب دارم بدو بدو میکنم... کلاس و خونه تمیز کردن... که البته آخر مهمون دار هم نشدیم کنسل شد

من و جان جان ابداً اهل سوپ نیستیم... امروز میخواستم سوپ بپزم هرچی فک کردم چی توش بریزم ک دوس داشته باشیم به هیچ نتیجه ای نرسیدم!!! نتیجه مقداری آب مرغ ورمیشل آرد فلفل فراوون نمک آبلیمو پودر پیاز مفصل شد... با کمی مرغ سرخ شده کننارش برای ناهار!

شو دیروز با وجود حواشی خوب بود... در حد عالی!

باز باید دست بکار شم ب نیت کیمچی پزی!!! میدونین چیه که؟

امروز باز یه سفارش رسیده برای دسر!!!

راستی برای شبی میخوام بترکونم انشالله...

یه غذای اختراعی دارم که مدت ها قول داده بودم برا همه درست کنم و فرصت نمیشد... برای امشب آماده ش کردم... خدا کنه خوب بشه و دوس داشته باشن!

من اینقدراییم ک فک میکنین بیزی نیستما!!!

فقط برنامه هام معمولا همزمان میشن!

ی کم خسته و خواب آلوام!!!

+واقعا به قول نفس جون "خونه تکونی خر است!!!"

یهویی نوشت: نسیم یه اسنک بادمجون داره یاد میده شدیداً هوس انگیزه... مینویسم که هم خودم یادم بمونه هم شاید شما دوس داشته باشین...

اسنک بادمجان:

حلقه های کلفت بادمجون رو بشکل کاسه های کوچیک آماده و سرخ کرد... اول طرف گودش رو... بعد چرخوند و بهشون نمک و پودر نعنا خشک پاشید... شوید تازه و گردو رو خرد و مخلوط کرد با مایونز نمک فلفل سیاه... توی بادمجونا رو باهاش پر کرد و روش یی کوچولو شوید ریخت... خیلی جذاب بنظر میرسید

نظرات 2 + ارسال نظر
نفس دوشنبه 10 اسفند 1394 ساعت 02:55 ب.ظ http://sarvareman.blogsky.com

به به چه سوپی شده حتما! فلفل از ادویه های بهشتی است!
خوش بحالت همش در حال پخت و پزی!
من چی؟ تا 6 عصر سرکارم! شامم که از سرکار میبرم!
غذاهای پیشنهادی به دلم ننشست! چرا واقعا چرا؟!

بدک نبود... برای حس و حال سررماخوردگی خوب بود:)
اتفاقا مدت هاس درست و سر فارغ آشپزی نکردم!
آخییی...شغلت چی بود؟
جدی؟؟؟بادمجون دوس نداری یا شوید؟؟خیلی تر و تازه بود ظاهرش

جلبک خاتون دوشنبه 10 اسفند 1394 ساعت 02:54 ب.ظ http://zendegiejolbakieman.blogsky.com

وای نه غذا نه
اشپزی نه...



من هیچی بلد نیستم...
هی وای خسته نباشی دخدرک

وای چرا غذا چرا!
آشپزی آف کورس!!!
یاد میگیری جلبک جان
موتشکر

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.