گلابتون

روزنویس

گلابتون

روزنویس

سیلام

به... دیروز اصن کلا ملوم بود روز دوست داشتنی ایه!!! آخه دیشبم کلی خوش گذشت... دیروز کلا روزیم برا پیاده روی خوب بود... دیشبم تو ی باغ باصفای عمومی قدیمی... از اون عشقا!!! که البته دیر وقت بود و خلوووت... کلی گشتیم و حال کردیم

الآن هم در انتظار شاگردان به سر میبریم! خط کش چوبی به دست و فلک برپا کرده...

انشاالله که امروز هم خوب باشه...

هنوز ناهار هیییچ کاری نکردم و نمیدونم چی بپزم!

سوفله سبزیجات آیا؟

الآن تو همین دوتا پست مشخص شد که من و جان جان عشق سبزیجاتیم یا بیشتر توضیح بدم؟؟؟ 

پ.ن: سبزیجات پلوی دیروزی خوب شد... من یه سیستمی دارم که چلو جدا درست میکنم قشنگ... بعد تو ماهیتابه هررر جور سبزیجاتی که داشته باشم ریز خرد میکنم... مرتب میچینم تو ماهیتابه... نمک گرانول فلفل پودر سیر و پیاز و آویشن میریزم... با یه کمییی روغن ترجیحا زیتون... و یه کوچولو آب... در بسته شعله کم... یواااشی قشنگ برا خودشون سرخ میشن... دیر پز زود پزیشونم مهم نیس... همشون خوشمزه میشن... بعد موقع سرو با چلو قاطیش میکنم! خیلی خوب میشه... توصیه میکنم امتحان کنین

پ.ن2: شهرزاد عجییییب هیجانی شده!!!

*
*
*

چند ساعت بعدانه!

کلاس خوب بود ولی زودتر تعطیل شد...

باز رفتیم بیرون و مفید بود...

سوفله تبدیل شد به لازانیای سبزیجات

نظرات 3 + ارسال نظر
ندا چهارشنبه 7 بهمن 1394 ساعت 10:57 ب.ظ http://mosafer-9891.blogsky.com

منم خیلی به آشپزی علاقه دارم اما اصلاااااااا استعداد ندارم و صفرم!! سرم خلوت شد دوست دارم یاد بگیرم.

مریم بانو چهارشنبه 7 بهمن 1394 ساعت 04:05 ب.ظ http://rozhan313.blogsky.com

ااا ... چ تفاهمی منم عاشق سبزیجاتم...
لازانیای اسفناج هم عالیههه . . . من خیلی دوس دارم...
اهان پس اینجوری درس میکنی...
من اکثرا سبزیجات و با برنجم دم میدم... فک کنم مال تو خوش مزه تر بشه ... امتحان میکنم...
همیشه به بیرون و گردش و تفریییح...
شمام لینک میشی عزیز

آیدا چهارشنبه 7 بهمن 1394 ساعت 11:57 ق.ظ http://heseporteghali.blogsky.com

سلام. سوفله تا حالا درست نکردم. چه جوری درست میشه؟
راستی می تونم بپرسم چند سالتونه؟

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.