گلابتون

روزنویس

گلابتون

روزنویس

سیلام مجدد

احوال شما دوستان؟

مرسی از نظرات

دقت کردین؟ یه هفته هایی آدم نمیدونه چجوری روزشو پر کنه ها!!! یه وقتایی برعکس... همچین فشرده برنامه دار میشی که فرصت سر خاروندن نداری!

انشاالله همیشه همینجوری به خیر و خوشی باشه

این دو سه روز حسابی روزای شلوغه خوبی داشتیم الحمدلله

دیشب مهمون داشتم... البته پریروز و دیروز تا خود ساعت 4 خونه مهمونامون بودم کمک کیک پزون!

دیروز صب تا ساعت 11 تندی شامم رو درست کردم... رفتم تا 4 و نیم کمک... اومدم خونه هلاک بودم! یه ساعتی استراحت کردم... دیگه بدوبدو تا 8 اینا کارامونو روبراه کردیم با جان جان... ساعت 8 و نیم مهمونا اومدن... کلنی خسته بودم ولی خداروشکر به هممون خوش گذشت...

صبی هم 9 کلاس داشتم! ظرفا رو دیشب خیسونده بودم صب سریع راست و ریسشون کردم... خدا رو شکر کلاس هم به خوبی برگزار شد...

به جان جان گفتم دیگه از الآن افقییییم تا بیای خونه!

خوبیش اینه که ناهار از شامای خوشمزه دیشب داریم مفصل!!!

شبی هم قابلمه پارتی داریم... میخوام عصری انشاالله میرزاقاسمی درست کنم... خدا کنه خوشمزه شه!

دلتون نخواد الآن دارم چایی با شکلات خونگی خودم پز میخورم... بعدشم میخوام سریال ببینم صفا کنم!!!

روزاتون رنگی رنگی و شنگولی

نظرات 3 + ارسال نظر
آیدا سه‌شنبه 13 بهمن 1394 ساعت 01:10 ب.ظ http://heseporteghali.blogsky.com

خیلی خوبه بعد از مهمونی غذا بمونه.

مریم بانو سه‌شنبه 13 بهمن 1394 ساعت 08:08 ق.ظ http://rozhan313.blogsky.com

چقدر خوبه اینجوری آدم سرش شلوغ باشه...
به به عاشق میرزا قاسمیم ولی اون کباب کردن بادمجون رو گاز کثیف کاری داره از خیرس میگذرم :)))
چقده حال میده ادم از مهمونیش غذا بمونه :))) من خیلی حال میکنم

ندا دوشنبه 12 بهمن 1394 ساعت 01:22 ب.ظ http://mosafer-9891.blogsky.com

خدا کنه همه شلوغی ها و وقت نداشتنا به خاطر مهمونی و خنده باشه
منم دلم میخوام شکلات خودم پز درست کنم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.