گلابتون

روزنویس

گلابتون

روزنویس

پست صبحانه!

سلام صبح بخیر!

خوبین؟ خوشین؟ سلامتین؟

با رزا قهرم!!!

دیشب سالادم خوب نشد!!!

حالم گرفته شد!!!

آخه کللللی براش زحمت کشیدم و الآن منم و ظرفایی که طی سه ساعت متوالی دیشب کثیفشون کردم و نتیجه ش متاسفانه خوب نشد!

هعیییی... طوری نیس... به قول جان جان تجربه شد!

آخ خدا کنه زودتر کارای خونه تکونیم رو غلتک بیفته... میخوام برم سراغ گل و گلکار انشاالله!

قضیه دسرا پادرهواس!

شبی مهمونیم ولی به صرف چیپس پنیر مخصوص جان جان! اونجا هم نمیشه استراحت کرد!

ولی دارم تمام تلاشم رو میکنم که روزم رو پر انرژی شروع کنم انشاالله!!!

شما هم همین کار رو کنین!!!

به چیزای خوب فکر میکنم!

مثلا اینکه دیشب یهویی یه بلوز خوشگل از آسمون رسید و من خریدمش! دوسش دارم! کلا چیز تازه ای میخرم حالم تا 180 درجه به سمت خوبی متغیر میشه!

پ.ن: دارم از دیروز پیغام ها رو تو خود صفحه کامنت ها جواب میدم... ولی آیا چگونه میفهمید ای صاحبان کامنت؟؟؟ من خودم یه وقتی یادم باشه از روی آمار وبلاگ کامنتایی گذاشتم رو پیدا میکنم جواباشون رو میخونم... آیا  راه اصلی دیگری دارد؟

+ خداوندا ما را حوصله ای فراوان ده و به خبری هرچند کوچک دلمان شاد کن امروز! الهی آمین...

*
*
*
بعداً نوشت: دیدین گفتم مثبت فکر کنین!!!
خب بنده با اینکار تونستم کلی انرژی مثبت کسب کرده و آنرا در راه تکاندن سه کابینت خفن, یک ساعت خرید دسری و دو ساعت دسر پزون صرف کنم!!!

دسرا رو پزیدم... تا الآن راضیم خدا رو شکر... تا فردا تزیین شده ش چی بشه!!!

پ.ن مهم!: با رزا دارم آشتی میشم چون سوفله شکلاتش رو که دیوونه شم درست کردم و ظاهراً که بد نشده!!!

بعدشم قراره نفسی چاق کنیم و بریم مهمونی!

آشپزخونه رو ترکوندم... یحتمل بمونه برا صب!!!

+ شاگردام این هفته چه جشنی گرفتن... کلاسای دیروز و فردا هر کدوم به دلایلی تعطیل شد!!!

نظرات 5 + ارسال نظر
آیدا چهارشنبه 28 بهمن 1394 ساعت 10:53 ق.ظ

اشکال نداره که سالاد خراب شد. تجربه کسب کردی.
شاگردات خیلی خوشحال شدن که دو جلسه تعطیلشون کردی.

ممنون از دلگرمی
آره قطعاً در پوست خود نمیگنجند!

ندا سه‌شنبه 27 بهمن 1394 ساعت 03:18 ب.ظ http://mosafer-9891.blogsky.com

من کامنت گذاشته بودم اینجا. ثبت شد؟؟ اگه نشده همش تقصیر رزاست

ثبت نشدهتو دیگه چرا رزا؟؟؟

نفس سه‌شنبه 27 بهمن 1394 ساعت 02:23 ب.ظ http://sarvareman.blogsky.com

پیش منم بیا .رفتی توی لینکدونیممممممممممم

حتما میام انشاالله... تو هم الآن خواهی رفت

نفس سه‌شنبه 27 بهمن 1394 ساعت 02:19 ب.ظ http://sarvareman.blogsky.com

سلامممم مرسی که اومدی پیشم!چه وبلاگ باحالی داری
اگه موافقی تبادل لینک کنیم

به همچنین!ممنونم و موافق

بهار سه‌شنبه 27 بهمن 1394 ساعت 09:01 ق.ظ http://likespring.blogsky.com

چراااا..چه سالادی بود که خراب شد؟
عیب نداره...زیاد پیش میاددد...اینا پشت صحنه کاره یه جورایی...تا به نتیجه دلخواه برسیم

سالاد لبو... توضیحاتش خیلی هیجان انگیز بود,ولی نتیجه...!
ممنون

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.