گلابتون

روزنویس

گلابتون

روزنویس

یه صبح دیگه...

سلام...

صبح بخیر...

صبحی زدم به تنبلی تا 8 بلند نشدم از جام... جان جان هم طفلکی بدون صبحانه رفت سر کار!

دیشب خوش گذشت...

فقط کلی با جان جان خندیدیم و در عین حال حرص خوردیم... خانم صابخونه یه فیلم گذاشت ببینیم با هم... منتها از همون اول قشششنگ آخر فیلم رو تعریف کرد!!! و بنده تا ته فیلم هر صحنه ای رو ده ثانیه زودتر در جریانش قرار میگرفتم!!! خلاصه که بیچاره فیلم قشنگی بود... ولی...!

امروز یه کوه ظرف دسر دارم بشورم!

تازه کلی هم باید خونه رو مرتب کنم که خواهرجونا میخوان بیان برای تزیین دسرا کمکم!

شهرزاد رو هنوووز فرصت نکردیم ببینیم!!!

فعلا همین...

*
*
*
اوف ظرف مرفا تازه تموم شدن!!!

هنوز جاروگردگیری مونده!!!

4 با خواهرایا قرار گذاشتیم...

*
*

*

دیرتر نوشت مهم!: وایییییی یه دسرایی شدن... وحشتناک رویایی!!!

الحمدلله خوشگل شدن... مزه شون رو خودم هنوز نچشیدم... ولی خانومه خیییییلی راضی بوده خداروشکر!!!

خواهرجونا تا دقایقی پیش بودن... شوخی شوخی تا شام دور هم بودیم با خاله دختر... یه وقتی هم بابا جون اومدن پیشمون... خوش گذشت الحمدلله...

البته!!! طفلکی شدم فراووون!!!

تا سه نشه بازی نشه!!! فردا صب سومین روزیه که باید صبح خود را با یک کوه ظرف شروع کنم!!! هوف...

ولی خداروشکر... دیگه فکر و نگرانیش تموم شد!

+ شونصد کیلو لباسی که این چند روز شستم رو کی حال داره اتو کنه آیا؟!؟!؟!

خدا کنه جان جان زودی بیاد!... شبتون خوش

نظرات 6 + ارسال نظر
ندا پنج‌شنبه 29 بهمن 1394 ساعت 07:55 ب.ظ http://mosafer-9891.blogsky.com

دسرا به جبران سالاد رزا.
آخر فیلمو گفت؟؟

دقیقا!
بعله... لحظه به لحظه

مریم بانو پنج‌شنبه 29 بهمن 1394 ساعت 07:40 ب.ظ http://rozhan313.blogsky.com

سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
آخ از ظرف شستن متنفففففففرم :))
به به دسسسسسسسسسسسسسسر....
خسته نباشی

چه عجب...!!!
کسی هس خوشش بیاد آیا؟؟؟
تشکر

MaHta پنج‌شنبه 29 بهمن 1394 ساعت 12:51 ق.ظ http://realdays.blogsky.com/

دو پهلو حرف زدنو دوست میداریم :)
سینگلم اما دوستان و همکاران لطف دارن و بهم کادوی ولنتاین میدن :)

آورین... مرموز... خفن!
چه خوب چه مهربون

نفس چهارشنبه 28 بهمن 1394 ساعت 05:04 ب.ظ http://sarvareman.blogsky.com

به به دسر!
عکسم بذار لطفن
مهمون داری امروز آری؟
خوشبحالت خواهر داری!

دسر ها برای خودم نبود... سفارش بود جریانش رو تو پستای قبلتر گفته بودم... ولی در کل بلی خواهرا اومدن پیشم موندن
تو خواهر نداری مگه؟ ماشاالله پر جمعیت بودین که

آیدا چهارشنبه 28 بهمن 1394 ساعت 03:57 ب.ظ

نمی دونم مشکل کجاست که نمی تونی نظر بدی. با یه مرورگر دیگه امتحان کن.

اوکی

آیدا چهارشنبه 28 بهمن 1394 ساعت 10:54 ق.ظ

تمام هیجان فیلم به اینه که آدم فیلمو قبلا ندیده باشه و ندونه که چی به چیه. امان از دست یه همچین آدمی.

به پستت نخورده تا حالا؟؟؟!!!
+راستی هر چه میکنم تو بلاگت نمیتونم نظر بدم... مرسی از کامنت قبلی

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.