گلابتون

روزنویس

گلابتون

روزنویس

صبح عالی پرتقالی

سلام...

روزتون بخیر... خوبین انشاالله؟

کم حوصله بودم و کم حرف و کم پیدا...!

ولی امروز خوبم انشاالله و پرانرژی تر...

عارضم خدمتتون که... چشم به راه شاگردان عزیز هستم...

شبی جان جان مهمون داره و بنده هنووووز هییییچ کاری نکردم... حتی خرید!

فردا نمایشگاه است و باز هیچ کار نکردم!

کلا خیلی مفید بودم این چند روز!!! جز اینکه دیروز سوک کووووه لباس ها رو شکستم و شروع کردم به اتو کشی... یه مقداریش اتو شد!

دیگه اینکه...

دیشب بالااااخرررره پایان دوم رخ دیوانه رو دیدیم!!! خو ما اصن حواسمون نبود و از یکی از شاگرد جانا شنیدم که پایان دومی هم داشته... خلاصه که اون گیر کوچیکم با این فیلم هم برطرف شد و الآن عاشقشم... جز بهترین و باحالترین فیلمای ایرانی بود که دیدم!

اگه ندیدین توصیه میکنم ببینین ... البته اگه اهل هیجانین!

و دیگه اینکه... امان از شهرزاد و این قسمتهای دلگیرانه ش... باور کنین بزرگ آقا بمیره من دیگه این فیلم رو نگاه نمیکنم... خلاص!!!

خیییلی دیشب دل گرفته شدم با دیدن این قسمت... تیکه های قبادشم که... ای بابا!!! زندگی هیشکی تو این فیلم ثبات نداره!!!

امیدوارم یه جور خوبی فیلم پیش بره...

دیگه همین...

+خدا یه حال و وقتی برسونه بذر هامونو بکاریم شب عیدی سبز شن انشاالله!

خوب باشین

نظرات 3 + ارسال نظر
مریم بانو جمعه 7 اسفند 1394 ساعت 06:51 ب.ظ http://rozhan313.blogsky.com

سلااااام
خوووفی....
نگو ک بزرگ آقا رو دوست داری....:)) من حس میکنم شهرزاد یه نسبتی با بزرگ آقا داره که بزرگ آقا اینقدر دوسش داره !!

علیک سلام...خوفم...
چرا نگم؟؟؟؟من و جان جان طرفدارای پرو پاقرص بزرگ آقاییم!
من فک میکردم شاید خودش عاشقش بوده...نمیدونم

ندا پنج‌شنبه 6 اسفند 1394 ساعت 01:02 ق.ظ http://mosafer-9891.blogsky.com

من چرا عقبم از همه چیز؟ یه قسمت هم شهرزاد رو ندیدم. نمی دونم چرا تنبلیم میاد! رخ دیوانه هم یاد باشم ببینم.

شهرزاد خیلی سریال خوبی بوده حداقل تا اینجا...تو سریال های ایرانی کم داشتیم این تیپی
رخ دیوانه هم بشدت توصیه میشود!

نفس چهارشنبه 5 اسفند 1394 ساعت 08:39 ق.ظ http://sarvareman.blogsky.com

سلام خوبی؟خوش بحالت اتو کشییییییییییییییییییییییییییدی لباساتو!
رخ دیوانه خیلی باحالههههه!منم خیلی دوست داشتمش!
دختر با اینهمه کار مونده میخوای چه کنی آخه؟
بجنب!
شهرزاد19 رو هنوز ندیدم ولی قباد یکم غیر واقعیه قبول داری؟ میدونی؟ توی زندگی واقعی اینجوری نمیتونه بشه واقعا معلومه فیلمه
فکر نکنم بزرگ آقا بمیره هااا ولی
انشالله سبزه های خوبی داشته باشی

سلاممم...خوب تو خوبی؟؟؟
وای تااااازه شروع شده!!! هنوووز بد بحالمه!!!
عالییی بود!
نمیدونم...تو دلمو خالی نکن دیگه دلداری بده!!!
چشم میجنبم...
ممم..غیر واقعی؟!متفاوت شاید... ولی غیرواقعی رو مطمین نیستم...
خداکنه نمیره!!
تشکر...البته گل و سبزیجاتن سبزه نیست..ولی ممنون

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.